torsdag 28 juni 2007

Semester.

I denna långa tid av ingenting ska jag åka iväg på semester. Det ska bli väldigt skönt. Mamma och lillebror och jag far iväg till Grekland, en hel vceka. Ingen kontakt med omvärlden. Ingen telefon. Inga människor som man känner. Ingen tv. Inget internet. Kanske böcker. Jag tror inte att jag tycker så mycket om att sola, det är mycket mysigare att läsa i skuggan, så så får det bli. Då gäller det bara att ta med rätt böcker.

Det känns så dumt att skriva. Vet inte vad jag ska skriva. Brukar tänka på saker att skriva om när jag pratar med kompisar, men sen känns det dumt att skriva om det.

Jag behöver i alla fall inte bry mig om några relationer på en hel vecka. Yej!

1 kommentarer:

Klockan 3 juli 2007 kl. 16:42 , Blogger Anna sa...

Åh, hoppas du har haft det bra i Grekland! Vart i Grekland var ni? Jag har varit på Kreta fyra gånger. Haha. Lite nördvarning på mig.
Skönt att komma iväg i alla fall! Sjölv så har jag typ nyss kommit hem. En andra festival genomplöjd. Den häre sommaren är fantastisk! :) Hoppas din sommar också är bra!

Jag tycker att dina vänner gör rätt i att tjata på dig om Pride. :) Det skulle vara hur kul som helst att träffa dig där.

Vem hittade bloggen? Det kanske jag inte får fråga här? Antar att det var någon som du skrivit om... Hoppas det löste sig.

Jag kan nästan tycka att ord i skrift är starkare än i tal. Det ÄR lättare att skriva saker än att säga dem, det blir inte lika påtagligt då. På så vis borde kanske saker man säger (talar) betyda mer, eftersom om man säger dem så tar man mod till sig och lyckas få fram dem. Det är ju lättare att säga såhär i skrift. Men för min egen del så vet jag att jag svamlar mer i tal än i skrift. När jag skriver tänker jag igenom och läser igenom. När jag pratar pratar jag bara. Om du förstår.

Nu ska jag sova, och sova länge imorn. :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida